Zákaznické centrum:

podpora@banan.cz

+420 608 611 883

Kompletní web a eshop Bez starostí

Web, eshop nebo i obojí v rámci tarifu Bez starostí a k tomu:

Více informacíMám zájem

Webové stránky
bez starosti

Potřebujete nový web a nemáte čas na správu obsahu či vkládání novinek? Právě pro Vás je zde webhostingový tarif "Bez starosti"!

Zjistit více

Náš nový
vylepšený eshop

Checete si vyzkoušet náš nový eshopový systém? Není nic jednoduššího než si jej nezávazně zvykoušet!

Vyzkoušet zdarma
slider slider slider

Nakreslíme

grafiku na míru

Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit

Naplníme

vašim obsahem

Dostaneme Vás

na Seznam a Google

Měsíčně od X Kč

Kup teď!

Výhodně

Kup ihned

Google Tag Manager

Google Tag Manager (GTM) - Správce značek je systém Googlu pro správu a nasazení především měřících, ale i dalších kódů na vaše stránky.

Funguje to tak, že na váš web umístíte pouze jeden kód GTM a všechny další kódy jsou již vkládány pomocí webového rozhraní GTM. Výhody tohoto principu jsou nesporné:

  • Na Vašem webu je jen jeden kód, což je jednoduché a hlavně přehledné.
  • Pro nasazení vašich (měřících) kódů není zpravidla nutné již nijak zasahovat do zdrojového kódu Vašich stránek
  • Všechny (měřící) kódy spravujete z jednoho místa, usnadňuje to i ladění a opravu chyb.
  • Pomocí pravidel jednoduše definujete, na kterých stránkách se mají vaše kódy aplikovat.

Nejčastější využití Google Tag Manageru

Za pomocí GTM můžete vkládat tyto značky - tagy:

  • Google Analytics Universal i G4
  • Google Ads - konverzní a retargetingové kódy
  • Seznam Sklik - konverzní a retargetingové kódy
  • Google Enhanced Ecommerce pro eshopy
  • Nástroje pro analýzy a teplotní mapy (Hotjar apod.)
  • Facebook Pixel
  • Vlastní HTML a JavaScript kódy
  • Můžete měřit odeslání formuláře, kliknutí na email či telefon, dobu setrvání na stránce a mnoho dalšího

Google Tag Manager je nezbytný pomocník pro webovou analytiku a je dostupný na adrese tagmanager.google.com.


TOPlist banan