Kreativní marketing

Potřebujete být vidět na internetu a účinně propagovat vaše webové stránky? Vytvoříme Vám reklamní kampaň, která bude

  • kreativní a poutavá tak, aby zaujala Vaše potencionální zákazníky.
  • přesně zacílená, abyste oslovili relevantní publikum.
  • zaměřená na výkon, abyste dosáhli svých cílů a kampaň Vám vyděla v podobě konverzí a nových zákazníků.

Výkon Vaší kampaně měříme a každý měsíc Vám zašleme podrobný report.

O online marketingu obecně, možnostech, výhodách a nevýhodách různých možností propagace Vašich stránek se dozvíte více v článku SEO & Marketing.

Pro reklamní kampaně používáme model PPC (Pay Per Click) - platba za proklik, který je považován za krále výkonu, neboť Vám umožňuje přesně spočítat návratnost investice - kolik jste do kampaně vložili, kolik Vám vydělala.

Využíváme dva základní kanály:

    • Preferová a nejúčinnější ppc kampaň ve vyhledávací síti Googlu a Seznamu.
    • Dopňková bannerová kampaň v obsahové síti vyhledávačů zejména pro retargeting*.

Vždy nasazujeme a konfigurujeme celý ekosystém potřebných a užitečných služeb:

  1. podrobná analýza zájmových klíčových slov
  2. nakonfigurování reklamních účtů Google Ads a Seznam Sklik
  3. nakonfigurování Google Analytics a propojení s Google Ads
  4. nakonfigurování Google Search Console a propojení s Google Analytics
  5. konfigurace profilu na Google Firmy a propojení s Google Ads
  6. konfigurace profilu na Firmy.cz od Seznamu
  7. nasazení měřících kódů za pomocí Google Tag Manageru
  8. vytvoření reklamních inzerátů, jak textových, tak bannerových*, včetně všech rozšíření:
    • rozšíření o telefonní číslo
    • rozšíření o adresu
    • rozšíření o obrázek
    • rozšíření o podstránky
    • rozšíření o popisky
    • rozšíření o strukturované úryvky
  9. úprava vašich reklamních bannerů našim grafikem do potřebných formátů
  10. vlastní vedení kampaně a reporty

* Bannerová kampaň je obecně dost drahá, my zpravidla doporučujeme použít tuto formu reklamy pouze pro retargeting, tzn., že bannery se zobrazují jen uživatelům, kteří v minulosti navštívili váš web. Retargeting je naopak levný.