Zákaznické centrum:

podpora@banan.cz

+420 608 611 883

Kompletní web a eshop Bez starostí

Web, eshop nebo i obojí v rámci tarifu Bez starostí a k tomu:

Více informacíMám zájem

Webové stránky
bez starosti

Potřebujete nový web a nemáte čas na správu obsahu či vkládání novinek? Právě pro Vás je zde webhostingový tarif "Bez starosti"!

Zjistit více

Náš nový
vylepšený eshop

Checete si vyzkoušet náš nový eshopový systém? Není nic jednoduššího než si jej nezávazně zvykoušet!

Vyzkoušet zdarma
slider slider slider

Nakreslíme

grafiku na míru

Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit

Naplníme

vašim obsahem

Dostaneme Vás

na Seznam a Google

Měsíčně od X Kč

Kup teď!

Výhodně

Kup ihned

Platební informace

Čísla účtů

  Česká republika  2201504124/2010
  Původní účet, nepoužívat  1784664028/5500
  Ostatní státy (CZK):  IBAN: CZ0620100000002201504124
 SWIFT: FIOBCZPPXXX
  Slovensko  2100055868/8330
  Ostatní státy (EUR):

 IBAN: SK5183300000002100055868
 SWIFT: FIOZSKBAXXX

Dceřiná společnost - e-BAAN Internet s.r.o.

  Česká republika  2201157185/2010

Platební kanály - jak platit

Jako jedna z mála společností poskytujících webhosting nabízíme velmi široký okruh platebních kanálů. Můžete si vybrat z:

  • Klasický mezibankovní převod na základě výzvy k platbě vygenerované naším objednávkovým formulářem
  • Majitelé účtu u Raiffeisenbank můžou využít výhody online platby pomocí platebního kanálu Raiffeisenbank online. Jedná se o nejrychlejší způsob platby (bývalý systém Ebanka online)
  • Majitelé platebních karet můžou zaplatit pomocí zabezpečené platební brány. Akceptovány jsou všechny běžné platební karty karetních asociací VISA a MasterCard

Nejčastější dotazy k platbám

Zaplatil jsem platbu za doménu a hosting u své banky a stále jsem neobdržel emaily o registraci.

Obdržíte vše po připsání platby na náš účet. Při platbě v rámci Raiffeisen banky do jednoho dne, při platbě z jiné banky v ČR do dvou dnů.

Zaplatil jsem za doménu, nebo hosting složenkou, lze nějak registraci urychlit?

Registraci nelze urychlit. Pokud zvolíte pomalý způsob platby (poštovní složenkou), musíte se smířit až s týdenní prodlevou. Registraci a vystavení faktury nejsme schopni vzhledem k odvodu DPH urychlit.

Zaplatil jsem omylem dvakrát nebo mi má být vrácena částka za neuskutečněné služby (po dohodě s finančním oddělením společnosti). Kdy můžu částku očekávat na svém účtu?

Požadavky na vrácení těchto plateb řeší naše účetní oddělení individuálně, a to do 30 pracovních dnů. O odeslání platby na Váš účet budete informování emailem. Děkujeme za pochopení.

Hodlám službu objednat a zaplatit pro zahraniční subjekt mimo EU, jak to bude s DPH?

Jen ve stručnosti nastíníme možnosti a způsoby účtování v EU a no-EU zemích.

1. V případě, že fakturujeme do země v EU a objednatel není plátce DPH, fakturujeme částku + 21% DPH.
2. V případě, že fakturujeme do země v EU a objednatel je plátce DPH, fakturujeme částku bez DPH. Objednatel je povinen odvést DPH samostatně dle daňových zákonů konkrétní země.
3. V případě, že fakturujeme do země mimo EU, ve které existuje povinnost odvádět DPH, fakturujeme částku bez DPH. Objednatel je povinen odvést DPH samostatně dle daňových zákonů konkrétní země.
4. V případě, že fakturujeme do země mimo EU, ve které neexistuje povinnost odvádět DPH, fakturujeme částku bez DPH. Pro objednatele se jedná o cenu konečnou.


TOPlist banan