Úkolovník Tim - Plánování a správa úkolů zdarma
Připravili jsme pro Vás nástroj pro organizaci a řízení úkolů v týmu, bez omezení počtu uživatelů a úkolů, toto řešení poskytujeme ZDARMA bez jakýchkoliv podmínek.
Proč zvolit právě náš plánovač úkolů?
Úkoly zdarmaNemusíte platit paušál za uživatele, ani není omezen počet úkolů. Řešení pro plánování úkolů nabízíme k dispozici ZDARMA, a je optimalizováno i pro mobilní zařízení (responzivní). |
Optimalizováno pro uživatelskou přívětivostOproti složitým aplikacím pro řízení, organizaci, správu a plánování úkolů v týmu jsme se zameřili na snadné a intuitivní ovládání, jednoduchou správu uživatelských rolí a zadávaní a řešení úkolů na pár kliků. Přesto budete mít k dispozici všechny běžné funkce jako u drahých řešení. |
RychleNení třeba nic složitě instalovat nebo nahrávat, vše je pro Vás již připraveno, stačí se zaregistrovat. Úkoly se spravují skrze webové rozhraní, takže je můžete řídit a spravovat odkudkoliv, třeba i z mobilního telefonu. Zaregistrujte se ZDE a můžete začít zadávat úkoly, není třeba nic instalovat. |
Základní funkce pro plánováni úkolů, jejich řízení a správuVše online, přidělování úkolů v týmu, pravidelné úkoly, hlídání termínů, emailové notifikace a mnoho dalšího. |
Bez problémůCelý systém je navržen s ohledem na jednoduchost a intuivitu. A pokud náhodou na nějaký problém narazíte, tak je zde pro Vás technická podpora, která vám vždy ráda pomůže. Jsme k dispozici denně PO-PÁ 8:00-16:00 |
Vyzkoušejte si náš Úkolovník zdarma hned teď!
Popis funkcí úkolovníku
- Registrace online a bez čekání, administrátor spravuje práva ostatních uživatelů v týmu, uživatelské role (administrátor, manažer, řešitel).
- Přidělení úkolu konkrétnímu uživateli s možností delegovat (předat) úkol někomu jinémuv rámci týmu, možnost nastavit termín splnění úkolu.
- Možnost přidat pravidelný úkol. Tyto pravidelné úkoly je možnos nastavit v čase různě dle potřeby.
- Změna stavu úkolu, od Nový, přes Řeší se, Pozastaven, Hotovo, Archiv.
- Emailová notifikace a připomínání termínů.
- Možnost přikládat dokumenty a odkazy, editovat úkol i v průběhu řešení. Logování změn v rámci úkolu.
- Sledování aktivity uživatelů (viděl úkol, naposledy online).
- Uživatelé jdou zařazovat do skupin, lze tedy zadávat hromadné úkoly.
- nastavitelná priorita úkolu.
- jednoduché procentuální statistiky splněných a nesplněných úkolů.
- historie přihlášení s ip adresou.
Prohlédněte si screeny z našeho plánovače úkolů
Připravili jsme pro Vás několik náhledů z aplikace. Vyzkoušejte aplikaci na řízení úkolů zdarma, registrovat se můžete ZDE.
Jak se zaregistrovat v našem úkolovníku, vytvořit firmu a přidat spolupracovníky
Pro využívání naši aplikace stačí, aby každý spolupracovník provedl jednoduchou registraci. Ve které vyplní údaje jako e-mail, jméno, přijmení a nastaví si své heslo.
Na e-mail uvedený při registraci poté chodí veškeré upozornění na úkoly.
Všechny údaje je možné si poté kdykoliv změnit dle potřeby v nastavení.
Když už máte vytvořený účet, je načase vytvořit si svou firmu. Vytvoření je zcela jednoduché a stačí, když se přihlásíte a hnedka budete vyzvání k založení firmy.
Zadáte pouze název firmy, kliknete na tlačítko Založit a tím máte hotovou svou firmu.
Spolupracovníky do své firmy přidáte po kliknutí na tlačítko "Přidat uživatele" a zadáte e-mail spolupracovníka, kteréhe chcete přidat.