Zákaznické centrum:

podpora@banan.cz

+420 608 611 883

Kompletní web a eshop Bez starostí

Web, eshop nebo i obojí v rámci tarifu Bez starostí a k tomu:

Více informacíMám zájem

Webové stránky
bez starosti

Potřebujete nový web a nemáte čas na správu obsahu či vkládání novinek? Právě pro Vás je zde webhostingový tarif "Bez starosti"!

Zjistit více

Náš nový
vylepšený eshop

Checete si vyzkoušet náš nový eshopový systém? Není nic jednoduššího než si jej nezávazně zvykoušet!

Vyzkoušet zdarma
slider slider slider

Nakreslíme

grafiku na míru

Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit

Naplníme

vašim obsahem

Dostaneme Vás

na Seznam a Google

Měsíčně od X Kč

Kup teď!

Výhodně

Kup ihned

E-maily FAQ

Používám jiného poštovního klienta, než uvádíte v návodu. Co teď?

Nastavení bude obdobné. Důležité je, aby byl nastaven příchozí server jako pop3.banan.cz nebo imap.banan.cz podle toho, zda klient využívá POP3 nebo IMAP.

Jako server pro odchozí poštu potom můžete zadat smtp.banan.cz. Důležité je, aby docházelo k ověření uživatele při odesílání. Tuto volbu určitě během nastavení naleznete.

Nefunguje mi odchozí pošta!

Zkontrolujte nejdříve funkčnost na webmail.banan.cz. Pokud pošta funguje, chyba je nejspíše u Vás. V tomto případě doporučujeme před kontaktem technické podpory (podpora@banan.cz) vyzkoušet změnit port pro odchozí poštu z 25 na 2525. Poskytovatelé internetových služeb často tento port blokují.

Nefunguje mi příchozí pošta!

Opět nejdříve vyzkoušejte webmail.banan.cz. Pokud zde pošta bude fungovat a Vám se nebude nadále dařit poštovního klienta zprovoznit, je potřeba nás kontaktovat na podpora@banan.cz.

Nedošel mi e-mail!

I to se může stát. V tomto případě je potřeba nás kontaktovat na podpora@banan.cz a uvést, odkud, kam šel, přibližný čas odeslání a veškeré další informace, které by nám mohly pomoci v řešení. Samozřejmě se pokusíme dohledat, co se s e-mailem stalo.


TOPlist banan