Zákaznické centrum:

podpora@banan.cz

+420 608 611 883

Kompletní web a eshop Bez starostí

Web, eshop nebo i obojí v rámci tarifu Bez starostí a k tomu:

Více informacíMám zájem

Webové stránky
bez starosti

Potřebujete nový web a nemáte čas na správu obsahu či vkládání novinek? Právě pro Vás je zde webhostingový tarif "Bez starosti"!

Zjistit více

Náš nový
vylepšený eshop

Checete si vyzkoušet náš nový eshopový systém? Není nic jednoduššího než si jej nezávazně zvykoušet!

Vyzkoušet zdarma
slider slider slider

Nakreslíme

grafiku na míru

Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit

Naplníme

vašim obsahem

Dostaneme Vás

na Seznam a Google

Měsíčně od X Kč

Kup teď!

Výhodně

Kup ihned

Řešení problémů s připojením k FTP

Tato stránka Vám pomůže při řešení potíží s připojením k FTP. Sérií otázek se pokusíme dohledat možný problém a jeho řešení.

Otázka č.1

Máte zakoupeny služby u firmy banan.cz webhosting?

Pokud ano, zkontrolujte prosím, zda máte uhrazeny všechny služby a zda Vám již neexpirovaly.

Tuto informaci můžete nalézt ve své administraci na admin.banan.cz v sekci Faktury a objednávky -> Fakturace. Na této stránce naleznete přehled všech minulých uhrazených i neuhrazených výzev, které jsou u nás vedeny. Pokud je služba uhrazena, je u ní zobrazen odkaz "Stáhni fakturu", v opačném případě je zde "Stáhni výzvu". Pozor! Výzvy mohou být duplicitní, a proto je důležitá kontrola aktuální expirace služeb. U jednotlivých položek faktur je také otazník v modrém kolečku, u kterého se Vám po najetí myši zobrazí cena a v případě, že jsou služby uhrazeny, i začátek a konec služeb.

Administrace-webhostingu-fakturace_2

Kdy Vám služby expirují můžete zkontrolovat v administraci na admin.banan.cz v sekci Faktury a objednávky -> Expirace.

Administrace-webhostingu-expirace

Máte uhrazeny služby?

ANO, služby mám uhrazeny                                                NE, služby nemám uhrazeny


TOPlist banan