Řešení problémů s připojením k FTP
Tato stránka Vám pomůže při řešení potíží s připojením k FTP. Sérií otázek se pokusíme dohledat možný problém a jeho řešení.
Otázka č.1
Máte zakoupeny služby u firmy banan.cz webhosting?
Pokud ano, zkontrolujte prosím, zda máte uhrazeny všechny služby a zda Vám již neexpirovaly.
Tuto informaci můžete nalézt ve své administraci na admin.banan.cz v sekci Faktury a objednávky -> Fakturace. Na této stránce naleznete přehled všech minulých uhrazených i neuhrazených výzev, které jsou u nás vedeny. Pokud je služba uhrazena, je u ní zobrazen odkaz "Stáhni fakturu", v opačném případě je zde "Stáhni výzvu". Pozor! Výzvy mohou být duplicitní, a proto je důležitá kontrola aktuální expirace služeb. U jednotlivých položek faktur je také otazník v modrém kolečku, u kterého se Vám po najetí myši zobrazí cena a v případě, že jsou služby uhrazeny, i začátek a konec služeb.
Kdy Vám služby expirují můžete zkontrolovat v administraci na admin.banan.cz v sekci Faktury a objednávky -> Expirace.
Máte uhrazeny služby?