Výzvy k platbě a daňové doklady
Platíte-li bankovním převodem a nemáte při ruce výzvu k platbě, můžete ji získat následujícími způsoby:
- V Administraci služeb v sekci Faktury a objednávky.
- Požadavkem na podpora@banan.cz, kde je potřeba uvést Vaše ID nebo název domény a e-mailovou adresu, kam výzvu k platbě zaslat.
Daňový doklad
Je vystaven vždy až ve chvíli přijetí platby na náš bankovní účet. Není možné jej žádat předem. Pro platbu je dostačující výzva k platbě, neboť obsahuje všechny potřebné informace.
Daňový doklad získáte:
- Po zaplacení automaticky e-mailem.
- V Administraci služeb v sekci Faktury a objednávky.
- Požadavkem na podpora@banan.cz, kde patřičně identifikujete, který daňový doklad Vám má být zaslán.
- Pozemní poštou v tištěné podobě, máte-li předplacenu službu zaslání daňového dokladu. V tomto případě daňový doklad obdržíte zpravidla týden od zaplacení.