Zákaznické centrum:

podpora@banan.cz

+420 608 611 883

Kompletní web a eshop Bez starostí

Web, eshop nebo i obojí v rámci tarifu Bez starostí a k tomu:

Více informacíMám zájem

Webové stránky
bez starosti

Potřebujete nový web a nemáte čas na správu obsahu či vkládání novinek? Právě pro Vás je zde webhostingový tarif "Bez starosti"!

Zjistit více

Náš nový
vylepšený eshop

Checete si vyzkoušet náš nový eshopový systém? Není nic jednoduššího než si jej nezávazně zvykoušet!

Vyzkoušet zdarma
slider slider slider

Nakreslíme

grafiku na míru

Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit

Naplníme

vašim obsahem

Dostaneme Vás

na Seznam a Google

Měsíčně od X Kč

Kup teď!

Výhodně

Kup ihned

Google Analytics

Google Analytics - GA je statistický a analytický nástroj od společnosti Google, který umožňuje sledovat návštěvnost Vašich stránek a mnoho dalších metrik. K dispozi je zdarma a jedná se o jeden z nejvíce používaných a rozšířených nástrojů.

Nyní nejrozšířenější verze je Analytics Universal, ale k dispozici je rovněž nová verze Analytics 4. Doporučujeme mít nastaveny obě služby.

Jedná se o ten nejužitečnější nástroj, který můžete použít pro Váš web. Díky němu přesně víte, co se na Vašich stránkách děje, kolik máte návštěvníků, jak jsou účinné Vaše reklamní kampaně. Na základě dat lépe pochopíte chování Vašich návštěvníku a můžete Váš web lépe optimalizovat z hlediska online marketingu.

Jaké údaje Vám Google Analytics může nabídnout?

  1. Kdo jsou Vaši návštěvníci - Publikum
    • Demografické údaje - Věk, Pohlaví
    • Zájmy a zájmové kategorie Vašich uživatelů
    • Geografické údaje - Jazyk, Lokalita (stát, kraj, město)
    • Použitý webový prohlížeč a operační systém
    • Zařízení, ze kterého přistupují na Váš web - Počítač, Mobil, Tablet
  2. Získávání návštěvníků (zákazníků) - Akvizice
    • Návštěvnost a její zdroje - Přímá, Organická, Placená, Z jiných webů, Ze sociálních sítí
    • Google Ads - Propojení
    • Google Search Console - Propojení
    • Sociální sítě
    • Reklamní kampaně
  3. Chování Vašich návštěvníků
    • Tok chování
    • Obsah a struktura webu
    • Vstupní a výstupní stránky
    • Rychlost webu
    • Události, které jste definovali (kliknutí na tlačítko, scrolování na stránce)
  4. Konverze
    • Cíle, které jste stanovili (dokončení objednávky, odeslání formuláře)
    • Elektronický obchod - chování, výkon produktu a prodeje
    • Vícekanálové konverzní cesty

Za použití Google Tag Manageru můžete z Vašeho webu posílat do Analytics i pokročilejší data - kliknutí na konkrétní tlačítko, zavolání z webu na telefonní číslo, odslání emailu apod

Google Analytics je bezesporu nejdůležitější součást webové analytiky a je dostupný na adrese analytics.google.com.


TOPlist banan